Förlagets beskrivning
Boken visar hur företaget kan utveckla, förstärka och förvalta ett varumärke utan att det degenererar. Här får du följa varumärket från vaggan till graven. Varumärkespyramiden presenteras, en enkel modell för att analysera de grundläggande förutsättningarna för att etablera ett varumärke. Varumärkets roll i distributionskedjan och märkesstrategier som ger tillväxtmöjligheter är andra delar av boken. Ett kapitel belyser hur man kan värdera varumärken. Den juridiska grunden för användning och hur rättigheter till ett varumärke uppkommer och upphör behandlas också.
Fler böcker av författarna
Liknande böcker
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.
Varumärket
Bokrecensioner » Varumärket : en hotad tillgång
|
|
|
|
|
|
|