Tips! Jämför butikernas bokpriser och spara pengar!
Personal Interaction in Groups: Its Effects on Marketing Decision Making (Henley Working Paper)
Leyland F. Pitt
Spiral-bound. Henley Management College,The 1995-10.
ISBN 9781897866818
Hitta bokens lägsta pris
Fler böcker av Leyland F. Pitt
Marketing for Managers
Paperback
2004
Electronic Commerce: The Strategic Perspective
Paperback
2000
World Wide Web as an Industrial Marketing Communication Tool: Models for the Identification and Assessment of Opportunities
Spiral-bound
1996
Does Corporate Entrepreneurship Influence Innovation in Service Firms?
Spiral-bound
1996
Are Excellent Companies Ethical?: Evidence from an Industrial Setting
Paperback
1996
Liknande böcker
Investigation into the Effects of Creative Techniques with a Group Support System on the Creativity of Ideas Over the Length of an Idea Generation Session
Paperback
1996
Corollaries of the Collective: Culture, the Individual and Perceptions of Decision-Making Context
Paperback
1996
B2B E-Commerce: A Conceptualisation of the Effects of Extranet Use from a Relationship Marketing Perspective
Paperback
1996
Putting the Tarot to Work: Creative Problem Solving, Effective Decision Making & Personal Career Planning
Paperback
1996
Group Decision Support Systems for Effective Decision Making: A Guide for M.I.S.Practitioners and End Users
Paperback
1996
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken,
skriv en recension
!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll.
Läs våra instruktioner
för mer information.
Personal Interaction in Groups: Its Effects on Marketing Decision Making
Ditt betyg:
Skriv in en rubrik för din recension
(minst 2 ord):
Skriv in din recension i utrymmet nedan
(max 1000 ord):
Recensionens språk:
Svenska
Engelska
Ditt namn
(Valfritt):
Din e-postadress
(visas ej, används
endast
för verifiering):
Din recension kommer att visas inom fem till sju arbetsdagar.
Recensioner som inte följer våra
instruktioner
kommer inte att visas.
Bokrecensioner
»
Personal Interaction in Groups: Its Effects on Marketing Decision Making (Henley Working Paper)
Kategorier
Barn & ungdom
Databöcker
Deckare
Ekonomi & affärer
Filosofi & religion
Geografi & geologi
Hem & hushåll
Historia
Hobby & fritid
Kultur
Medicin & hälsa
Naturvetenskap
Psykologi & pedagogik
Samhälle & politik
Skönlitteratur
Språk
Uppslagsverk & ordböcker
Bokrecensioner
|
Hjälp & support
|
Om oss