Tips! Jämför butikernas bokpriser och spara pengar!
World Wide Web as an Industrial Marketing Communication Tool: Models for the Identification and Assessment of Opportunities (Henley Working Paper)
Leyland F. Pitt
Spiral-bound. Henley Management College,The 1996-01.
ISBN 9781897866917
Hitta bokens lägsta pris
Fler böcker av Leyland F. Pitt
Marketing for Managers
Paperback
2004
Electronic Commerce: The Strategic Perspective
Paperback
2000
Does Corporate Entrepreneurship Influence Innovation in Service Firms?
Spiral-bound
1996
Are Excellent Companies Ethical?: Evidence from an Industrial Setting
Paperback
1996
Personal Reports of Communication, Apprehension and Perceptions of Salesperson Performance
Spiral-bound
1995
Liknande böcker
As the Web Is Spun: Research Perspectives on Marketing Communication and Consumer Behaviour on the World Wide Web
Spiral-bound
1995
Web Site as Marketing Communication Medium: A Tentative Model and Areas of Research
Spiral-bound
1995
Use of Computer-Mediated Communication as a Tool in the Delivery of Distance Learning-based MBA Programmes
Spiral-bound
1995
Market Orientation and an Assessment of the First Stage in the Development of Markor
Spiral-bound
1995
Surfers Get Hooked: Conversion Efficiency on the World Wide Web
Spiral-bound
1995
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken,
skriv en recension
!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll.
Läs våra instruktioner
för mer information.
World Wide Web as an Industrial Marketing Communication Tool: Models for the Identification and Assessment of Opportunities
Ditt betyg:
Skriv in en rubrik för din recension
(minst 2 ord):
Skriv in din recension i utrymmet nedan
(max 1000 ord):
Recensionens språk:
Svenska
Engelska
Ditt namn
(Valfritt):
Din e-postadress
(visas ej, används
endast
för verifiering):
Din recension kommer att visas inom fem till sju arbetsdagar.
Recensioner som inte följer våra
instruktioner
kommer inte att visas.
Bokrecensioner
»
World Wide Web as an Industrial Marketing Communication Tool: Models for the Identification and Assessment of Opportunities (Henley Working Paper)
Kategorier
Barn & ungdom
Databöcker
Deckare
Ekonomi & affärer
Filosofi & religion
Geografi & geologi
Hem & hushåll
Historia
Hobby & fritid
Kultur
Medicin & hälsa
Naturvetenskap
Psykologi & pedagogik
Samhälle & politik
Skönlitteratur
Språk
Uppslagsverk & ordböcker
Bokrecensioner
|
Hjälp & support
|
Om oss