Tips! Jämför butikernas bokpriser och spara pengar!
Bokrecensioner
 
Professionellt bemötande : möta kunder i offentlig verksamhet   

Professionellt bemötande : möta kunder i offentlig verksamhet


Katarina Weiner Thordarson

Häftad. Komlitt 2014-03-03.
ISBN 9789172511316
Hitta bokens lägsta pris







Förlagets beskrivning

Denna tredje upplaga är utökad med flera exempel från verkligheten och innehåller verktyg för bemötande. Bemötande kan vara lätt och det kan vara svårt - riktigt svårt. Kunder i offentliga verksamheter ställer krav och kan ha ett stort fokus på sina rättigheter. De accepterar i allmänhet inte ett inkorrekt bemötande. Men deras krav och förväntan kan ibland gå utöver vad som är rimligt. Det kan resultera i att offentligt anställda utsätts för obehagliga situationer, vilket i sin tur påverkar deras sätt och möjlighet att möta kunden. Den här boken förmedlar metoder och verktyg som kan vara användbara och komma till nytta i vardagens bemötande. Ytterligare ett syfte är att uppmärksamma vikten av att verkligen använda de värdegrundsdokument som tas fram i många organisationer. Det är i beteendet som bemötandet visar sig, vare sig det är bra eller dåligt. Ett bra internt arbetsklimat påverkar det externa bemötandet, och tvärtom. Det finns också tre praktiska spel framtagna för att aktivt kunna arbeta med bemötande som kan användas i företagets eller organisationens utvecklingsarbete med just bemötande



Fler böcker av Katarina Weiner Thordarson

Liknande böcker

Recensioner

Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!



Recensera boken

Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.

Professionellt bemötande



Ditt betyg:  1 2 3 4 5

Skriv in en rubrik för din recension (minst 2 ord):



Skriv in din recension i utrymmet nedan (max 1000 ord):



Recensionens språk: 

Ditt namn (Valfritt):



Din e-postadress (visas ej, används endast för verifiering):







Professionellt bemötande : möta kunder i offentlig verksamhet Din recension kommer att visas inom fem till sju arbetsdagar.

Professionellt bemötande : möta kunder i offentlig verksamhet Recensioner som inte följer våra instruktioner kommer inte att visas.







Bokrecensioner » Professionellt bemötande : möta kunder i offentlig verksamhet
Professionellt bemötande : möta kunder i offentlig verksamhet
Professionellt bemötande : möta kunder i offentlig verksamhet
  
Kategorier

Barn & ungdom

Databöcker

Deckare

Ekonomi & affärer

Filosofi & religion

Geografi & geologi

Hem & hushåll

Historia

Hobby & fritid

Kultur

Medicin & hälsa

Naturvetenskap

Psykologi & pedagogik

Samhälle & politik

Skönlitteratur

Språk

Uppslagsverk & ordböcker





Bokrecensioner | Hjälp & support | Om oss


Bokrecensioner Boganmeldelser Bokanmeldelser Kirja-arvostelut Critiques de Livres Buchrezensionen Critica Literaria Book reviews Book reviews Recensioni di Libri Boekrecensies Critica de Libros
Bokrecensioner