Förlagets beskrivning
Årets marknadsföringsbok 2008
Juryns motivering: "Författarna har i boken Sinnesmarknadsföring på ett utmärkt sätt givit läsaren en inspirationskälla för nya vägar inom marknadsföring baserat på praktiska exempel och en teoretisk ram."
Samhällskulturen blir allt mer individualiserad och upplevelsebaserad, och vi har ett utbudsöverflöd med många snarlika varor och tjänster. Denna utveckling innebär början på en ny marknadsföringsepok. Funktionella attribut och produktfördelar räcker inte längre till för att engagera kunderna. Företag måste beröra genom att dofta, låta, synas, smaka eller kännas för att få plats i kundernas medvetande.
Den bygger på aktuell forskning och verkliga exempel från både svenska och utländska företag. En nyskapande bok för både utbildning och praktik!
Fler böcker av författarna
Liknande böcker
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.
Sinnesmarknadsföring
Bokrecensioner » Sinnesmarknadsföring
|
|
![Sinnesmarknadsföring](/images/background.gif) |
![Sinnesmarknadsföring](/images/background.gif) |
|
|
|