Förlagets beskrivning
Alltför mycket beslutsfattande kring reklam och kommunikation baseras på tyckande och traditionsbundenhet. Ofta de sakargument och fakta som är direkt avgörande för att man ska kunna fatta rationella beslut om effektiv kommunikation. Den här boken ger en ökad kunskap på området och ger läsaren ett synsätt som gör det möjligt att föra en mer strukturerad diskussion.
Boken bygger på flera tusen mätningar som baseras på svenska förhållanden och illustreras av en stor mängd reklam- och informationsenheter.
Fler böcker av författarna
Liknande böcker
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.
Kommunikationsstrategi och reklameffekter
Bokrecensioner » Kommunikationsstrategi och reklameffekter : ett praktiskt synsätt på markna
|
|
![Kommunikationsstrategi och reklameffekter : ett praktiskt synsätt på markna](/images/background.gif) |
![Kommunikationsstrategi och reklameffekter : ett praktiskt synsätt på markna](/images/background.gif) |
|
|
|