Tips! Jämför butikernas bokpriser och spara pengar!
Handbook of Marketing Scales : Multi-Item Measures for Marketing and Consumer Behavior Research (Association for Consumer Research)
William O. Bearden
Richard G. Netemeyer
Mary F. Mobley
Hardcover. SAGE Publications 1993-03-24.
ISBN 9780803951556
Hitta bokens lägsta pris
Fler böcker av författarna
Scaling Procedures: Issues and Applications
Hardcover
2003
Scaling Procedures
eBook
2003
Scaling Procedures: Issues and Application
Paperback
2003
Marketing: WITH OLC AND Premium Content: Principles and Perspective
Paperback
2005
Color Acetates to Accompany Marketing: Principles and Perspectives Second Edition
Ring-bound
2005
Liknande böcker
Handbook of Marketing Scales: Multi-Item Measures for Marketing and Consumer Behavior Research
Ring-bound
2005
Handbook of Marketing Scales: Multi-Item Measures for Marketing and Consumer Behavior Research
Ring-bound
2005
Studyguide for Handbook of Marketing Scales: Multi-Item Measures for Marketing and Consumer Behavior Research by
Ring-bound
2005
Studyguide for Handbook of Marketing Scales: Multi-Item Measures for Marketing and Consumer Behavior Research by Kelly L. Haws
Ring-bound
2005
Marketing Scales Handbook: Multi-Item Measures for Consumer Insight Research
Ring-bound
2005
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken,
skriv en recension
!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll.
Läs våra instruktioner
för mer information.
Handbook of Marketing Scales
Ditt betyg:
Skriv in en rubrik för din recension
(minst 2 ord):
Skriv in din recension i utrymmet nedan
(max 1000 ord):
Recensionens språk:
Svenska
Engelska
Ditt namn
(Valfritt):
Din e-postadress
(visas ej, används
endast
för verifiering):
Din recension kommer att visas inom fem till sju arbetsdagar.
Recensioner som inte följer våra
instruktioner
kommer inte att visas.
Bokrecensioner
»
Handbook of Marketing Scales : Multi-Item Measures for Marketing and Consumer Behavior Research (Association for Consumer Research)
Kategorier
Barn & ungdom
Databöcker
Deckare
Ekonomi & affärer
Filosofi & religion
Geografi & geologi
Hem & hushåll
Historia
Hobby & fritid
Kultur
Medicin & hälsa
Naturvetenskap
Psykologi & pedagogik
Samhälle & politik
Skönlitteratur
Språk
Uppslagsverk & ordböcker
Bokrecensioner
|
Hjälp & support
|
Om oss