Tips! Jämför butikernas bokpriser och spara pengar!
Bokrecensioner
 
Advertising and Promotion: An Integrated Marketing Communications Perspective   

Advertising and Promotion: An Integrated Marketing Communications Perspective


George Belch

Hardcover. McGraw-Hill 2011-01-14.
ISBN 9780073404868
Hitta bokens lägsta pris







Förlagets beskrivning

The field of advertising and promotion continues to dramatically change since the dominant days of high-powered Madison Avenue agencies. Marketers must look beyond traditional media in order to achieve success. In order to best communicate with consumers, advertisers must utilize the myriad of media outlets-print, radio, cable, satellite TV, and now the Internet. Belch/Belch is the first book to reflect the shift from the conventional methods of advertising to the more widely recognized approach of implementing an integrated marketing communications strategy. Belch/Belch conveys throughout the text that one must recognize how a firm uses all of the promotional tools available to convey a unified message to the consumer. The integrated marketing communications perspective, or theme of the text, catapults the reader into the business practices of the 21st century



Fler böcker av George Belch

Liknande böcker

Recensioner

Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!



Recensera boken

Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.

Advertising and Promotion: An Integrated Marketing Communications Perspective



Ditt betyg:  1 2 3 4 5

Skriv in en rubrik för din recension (minst 2 ord):



Skriv in din recension i utrymmet nedan (max 1000 ord):



Recensionens språk: 

Ditt namn (Valfritt):



Din e-postadress (visas ej, används endast för verifiering):







Advertising and Promotion: An Integrated Marketing Communications Perspective Din recension kommer att visas inom fem till sju arbetsdagar.

Advertising and Promotion: An Integrated Marketing Communications Perspective Recensioner som inte följer våra instruktioner kommer inte att visas.







Bokrecensioner » Advertising and Promotion: An Integrated Marketing Communications Perspective
Advertising and Promotion: An Integrated Marketing Communications Perspective
Advertising and Promotion: An Integrated Marketing Communications Perspective
  
Kategorier

Barn & ungdom

Databöcker

Deckare

Ekonomi & affärer

Filosofi & religion

Geografi & geologi

Hem & hushåll

Historia

Hobby & fritid

Kultur

Medicin & hälsa

Naturvetenskap

Psykologi & pedagogik

Samhälle & politik

Skönlitteratur

Språk

Uppslagsverk & ordböcker





Bokrecensioner | Hjälp & support | Om oss


Bokrecensioner Boganmeldelser Bokanmeldelser Kirja-arvostelut Critiques de Livres Buchrezensionen Critica Literaria Book reviews Book reviews Recensioni di Libri Boekrecensies Critica de Libros
Bokrecensioner