|
|
Studyguide for Advertising and Promotion: An Integrated Marketing Communications Perspective by George Belch, ISBN 9780073404868 (Cram101 Textbook Outlines)
Cram101 Textbook Reviews
Paperback. Cram101 2012-08-10.
ISBN 9781618303561
|
|
|
Hitta bokens lägsta pris
|
Förlagets beskrivning
Never HIGHLIGHT a Book Again! Includes all testable terms, concepts, persons, places, and events. Cram101 Just the FACTS101 studyguides gives all of the outlines, highlights, and quizzes for your textbook with optional online comprehensive practice tests
Fler böcker av Cram101 Textbook Reviews
Liknande böcker
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.
Studyguide for Advertising and Promotion: An Integrated Marketing Communications Perspective by George Belch, ISBN 9780073404868
Bokrecensioner » Studyguide for Advertising and Promotion: An Integrated Marketing Communications Perspective by George Belch, ISBN 9780073404868 (Cram101 Textbook Outlines)
|
|
|
|
|
|
|