Tips! Jämför butikernas bokpriser och spara pengar!
Bokrecensioner
 

Paul Szwarc







Researching Customer Satisfaction & Loyalty: How to Find Out What People Really Think (Market Research in Practice)     Researching Customer Satisfaction & Loyalty: How to Find Out What People Really Think (Market Research in Practice) 
Paul Szwarc
Paperback. Kogan Page, 2005-09-28
ISBN 9780749443368





    


  
Kategorier

Barn & ungdom

Databöcker

Deckare

Ekonomi & affärer

Filosofi & religion

Geografi & geologi

Hem & hushåll

Historia

Hobby & fritid

Kultur

Medicin & hälsa

Naturvetenskap

Psykologi & pedagogik

Samhälle & politik

Skönlitteratur

Språk

Uppslagsverk & ordböcker





Bokrecensioner | Hjälp & support | Om oss


Bokrecensioner Boganmeldelser Bokanmeldelser Kirja-arvostelut Critiques de Livres Buchrezensionen Critica Literaria Book reviews Book reviews Recensioni di Libri Boekrecensies Critica de Libros
Bokrecensioner