Tips! Jämför butikernas bokpriser och spara pengar!
Bokrecensioner
 

Mikael Ottosson







Allt du behöver veta för att starta och driva företag     Allt du behöver veta för att starta och driva företag 
Mikael Ottosson Anders Parment
Häftad. Studentlitteratur AB, 2022-03-28
ISBN 9789144154541



Internationell ekonomi     Internationell ekonomi 
Mikael Ottosson Anders Parment
Häftad. Liber, 2022-05-20
ISBN 9789147145935



Value Företagsekonomi 2 Faktabok     Value Företagsekonomi 2 Faktabok 
Mikael Ottosson Anders Parment Torbjörn Tagesson
Häftad. Sanoma Utbildning, 2020-03-30
ISBN 9789152356456



Value Företagsekonomi 2 Uppgiftsbok     Value Företagsekonomi 2 Uppgiftsbok 
Mikael Ottosson Anders Parment Torbjörn Tagesson
Häftad. Sanoma Utbildning, 2020-03-30
ISBN 9789152356463



Value Företagsekonomi 1 Faktabok     Value Företagsekonomi 1 Faktabok 
Anders Parment Mikael Ottosson Torbjörn Tagesson
Häftad. Sanoma Utbildning, 2020-03-20
ISBN 9789152356470



Value Företagsekonomi 1 Övningsbok     Value Företagsekonomi 1 Övningsbok 
Anders Parment Mikael Ottosson Torbjörn Tagesson
Häftad. Sanoma Utbildning, 2020-03-20
ISBN 9789152356487



Marketing & Sustainability - Why and how sustainability is changing current marketing practices     Marketing & Sustainability - Why and how sustainability is changing current marketing practices 
Hugo Guyader Mikael Ottosson Anders Parment
Häftad. Studentlitteratur AB, 2020-02-01
ISBN 9789144139869



Consumer Behavior - Classical and Contemporary perspectives     Consumer Behavior - Classical and Contemporary perspectives 
Karin M Ekström Mikael Ottosson Anders Parment
Häftad. Studentlitteratur AB, 2017-08-14
ISBN 9789144116815



Konsumentbeteende : klassiska & samtida perspektiv     Konsumentbeteende : klassiska & samtida perspektiv 
Karin M Ekström Mikael Ottosson Anders Parment
Häftad. Studentlitteratur AB, 2017-04-26
ISBN 9789144103785



Hållbar marknadsföring : hur sociala, miljömässiga och ekonomiska hänsynstaganden kan bidra till hållbara företag och marknader     Hållbar marknadsföring : hur sociala, miljömässiga och ekonomiska hänsynstaganden kan bidra till hållbara företag och marknader 
Mikael Ottosson Anders Parment
Häftad. Studentlitteratur AB, 2016-02-19
ISBN 9789144104867





    


  
Kategorier

Barn & ungdom

Databöcker

Deckare

Ekonomi & affärer

Filosofi & religion

Geografi & geologi

Hem & hushåll

Historia

Hobby & fritid

Kultur

Medicin & hälsa

Naturvetenskap

Psykologi & pedagogik

Samhälle & politik

Skönlitteratur

Språk

Uppslagsverk & ordböcker





Bokrecensioner | Hjälp & support | Om oss


Bokrecensioner Boganmeldelser Bokanmeldelser Kirja-arvostelut Critiques de Livres Buchrezensionen Critica Literaria Book reviews Book reviews Recensioni di Libri Boekrecensies Critica de Libros
Bokrecensioner