|
![Allt du behöver veta för att starta och driva företag](//coverdb.com/reviewSE/w50/d49/9789144154541.jpg) |
|
Allt du behöver veta för att starta och driva företag
Mikael Ottosson
Anders Parment
Häftad. Studentlitteratur AB, 2022-03-28
ISBN 9789144154541
|
|
![Internationell ekonomi](//coverdb.com/reviewSE/w50/ae6/9789147145935.jpg) |
|
Internationell ekonomi
Mikael Ottosson
Anders Parment
Häftad. Liber, 2022-05-20
ISBN 9789147145935
|
|
![Value Företagsekonomi 2 Faktabok](//coverdb.com/reviewSE/w50/749/9789152356456.jpg) |
|
Value Företagsekonomi 2 Faktabok
Mikael Ottosson
Anders Parment
Torbjörn Tagesson
Häftad. Sanoma Utbildning, 2020-03-30
ISBN 9789152356456
|
|
![Value Företagsekonomi 2 Uppgiftsbok](//coverdb.com/reviewSE/w50/84a/9789152356463.jpg) |
|
Value Företagsekonomi 2 Uppgiftsbok
Mikael Ottosson
Anders Parment
Torbjörn Tagesson
Häftad. Sanoma Utbildning, 2020-03-30
ISBN 9789152356463
|
|
![Value Företagsekonomi 1 Faktabok](//coverdb.com/reviewSE/w50/024/9789152356470.jpg) |
|
Value Företagsekonomi 1 Faktabok
Anders Parment
Mikael Ottosson
Torbjörn Tagesson
Häftad. Sanoma Utbildning, 2020-03-20
ISBN 9789152356470
|
|
![Value Företagsekonomi 1 Övningsbok](//coverdb.com/reviewSE/w50/d6f/9789152356487.jpg) |
|
Value Företagsekonomi 1 Övningsbok
Anders Parment
Mikael Ottosson
Torbjörn Tagesson
Häftad. Sanoma Utbildning, 2020-03-20
ISBN 9789152356487
|
|
![Marketing & Sustainability - Why and how sustainability is changing current marketing practices](//coverdb.com/reviewSE/w50/963/9789144139869.jpg) |
|
Marketing & Sustainability - Why and how sustainability is changing current marketing practices
Hugo Guyader
Mikael Ottosson
Anders Parment
Häftad. Studentlitteratur AB, 2020-02-01
ISBN 9789144139869
|
|
![Consumer Behavior - Classical and Contemporary perspectives](//coverdb.com/reviewSE/w50/9ef/9789144116815.jpg) |
|
Consumer Behavior - Classical and Contemporary perspectives
Karin M Ekström
Mikael Ottosson
Anders Parment
Häftad. Studentlitteratur AB, 2017-08-14
ISBN 9789144116815
|
|
![Konsumentbeteende : klassiska & samtida perspektiv](//coverdb.com/reviewSE/w50/da3/9789144103785.jpg) |
|
Konsumentbeteende : klassiska & samtida perspektiv
Karin M Ekström
Mikael Ottosson
Anders Parment
Häftad. Studentlitteratur AB, 2017-04-26
ISBN 9789144103785
|
|
![Hållbar marknadsföring : hur sociala, miljömässiga och ekonomiska hänsynstaganden kan bidra till hållbara företag och marknader](//coverdb.com/reviewSE/w50/10a/9789144104867.jpg) |
|
Hållbar marknadsföring : hur sociala, miljömässiga och ekonomiska hänsynstaganden kan bidra till hållbara företag och marknader
Mikael Ottosson
Anders Parment
Häftad. Studentlitteratur AB, 2016-02-19
ISBN 9789144104867
|
|
|