Tips! Jämför butikernas bokpriser och spara pengar!
The Nordic Model for Consumer and Customer Satisfaction: Policy Report (Temanord)
Paperback. Nordic Council of Ministers 2005-10-30.
ISBN 9789289312264
Hitta bokens lägsta pris
Liknande böcker
Facts and Views on Nordic Consumer Policy: An Anthology
A Matter of Health and Job Satisfaction: Seniors, Work and Retirement in the Nordic Region
Welfare And Health Services in the Nordic Countries-consumer Choices: Consumer, Social Security And Health-care, Welfare
Consumer policy in the Baltic and Nordic countries: Report from the Nordic-Baltic Consumer Conference in Parnu, May 10-15, 1992
Building Engagement and Healthy Organisations: Validation of the Nordic Questionnaire on Positive Organisational Psychology
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken,
skriv en recension
!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll.
Läs våra instruktioner
för mer information.
The Nordic Model for Consumer and Customer Satisfaction: Policy Report
Ditt betyg:
Skriv in en rubrik för din recension
(minst 2 ord):
Skriv in din recension i utrymmet nedan
(max 1000 ord):
Recensionens språk:
Svenska
Engelska
Ditt namn
(Valfritt):
Din e-postadress
(visas ej, används
endast
för verifiering):
Din recension kommer att visas inom fem till sju arbetsdagar.
Recensioner som inte följer våra
instruktioner
kommer inte att visas.
Bokrecensioner
»
The Nordic Model for Consumer and Customer Satisfaction: Policy Report (Temanord)
Kategorier
Barn & ungdom
Databöcker
Deckare
Ekonomi & affärer
Filosofi & religion
Geografi & geologi
Hem & hushåll
Historia
Hobby & fritid
Kultur
Medicin & hälsa
Naturvetenskap
Psykologi & pedagogik
Samhälle & politik
Skönlitteratur
Språk
Uppslagsverk & ordböcker
Bokrecensioner
|
Hjälp & support
|
Om oss