Tips! Jämför butikernas bokpriser och spara pengar!
Mass Media: The Image, Role, and Social Conditions of Women : A Collection and Analysis Research Materials (Reports and papers on mass communication)
Mieke Ceuleman
Paperback. Unipub 1979-12.
ISBN 9789231016486
Hitta bokens lägsta pris
Liknande böcker
Communication in the Community: An International Study on the Role of the Mass Media in Seven Communities
Community Communications: The Role of Community Media in Development
Television traffic--a one-way street?: A survey and analysis of the international flow of television programme material,
Commercializing Women: Images of Asian Women in the Media
Commercializing Women: Images of Asian Women in the Media
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken,
skriv en recension
!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll.
Läs våra instruktioner
för mer information.
Mass Media: The Image, Role, and Social Conditions of Women
Ditt betyg:
Skriv in en rubrik för din recension
(minst 2 ord):
Skriv in din recension i utrymmet nedan
(max 1000 ord):
Recensionens språk:
Svenska
Engelska
Ditt namn
(Valfritt):
Din e-postadress
(visas ej, används
endast
för verifiering):
Din recension kommer att visas inom fem till sju arbetsdagar.
Recensioner som inte följer våra
instruktioner
kommer inte att visas.
Bokrecensioner
»
Mass Media: The Image, Role, and Social Conditions of Women : A Collection and Analysis Research Materials (Reports and papers on mass communication)
Kategorier
Barn & ungdom
Databöcker
Deckare
Ekonomi & affärer
Filosofi & religion
Geografi & geologi
Hem & hushåll
Historia
Hobby & fritid
Kultur
Medicin & hälsa
Naturvetenskap
Psykologi & pedagogik
Samhälle & politik
Skönlitteratur
Språk
Uppslagsverk & ordböcker
Bokrecensioner
|
Hjälp & support
|
Om oss