Förlagets beskrivning
Varför funkar inte den traditionella marknadsföringen längre? Kanske för att människor är individer med känslor, inte bara konsumenter med pengar. I den här boken har reklamaren och marknadsföraren Björn Owen Glad samlat sina tankar om etik, moral och ärlighet i 30 korta kapitel. En käftsmäll och hyllning till branschen han älskar och hatar. Branschen han vill ska bli bättre. ------------------------- Björn Owen Glad är marknadsförare, debattör och flitigt anlitad föreläsare. I mer än tio år tid har han fört en kamp mot den utbredda reklamtröttheten och hetsat branschen att ta ett större moraliskt ansvar för sin samhällspåverkan. Björn arbetar i dag om kreativ ledare på kommunikationsbyrån Chiffer
Liknande böcker
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.
Ärligt Talat
Bokrecensioner » Ärligt Talat - Godnattsagor för sömnlösa marknadsförare
|
|
![Ärligt Talat - Godnattsagor för sömnlösa marknadsförare](/images/background.gif) |
![Ärligt Talat - Godnattsagor för sömnlösa marknadsförare](/images/background.gif) |
|
|
|