Förlagets beskrivning
Denna bok om lässtimulerande arbete är den tredje i en serie om barnbibliotekens verksamhet sedd ur en teoretisk synvinkel, utgivna som en del av samarbetet mellan Länsbiblioteken i Mellansverige (LIM). Denna tredje bok behandlar barnbibliotekens viktigaste uppgift, det lässtimulerande arbetet. Boken är en resonerande metodgenomgång av 93 lässtimulerande projekt. Syftet är att urskilja tendenser och teman och utifrån teorier om läsning belysa och analysera faktorer som påverkar projekten och därmed ge en bättre grund för det fortsatta lässtimulerande arbetet
Fler böcker av Amira Sofie Sandin
Liknande böcker
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.
Barnbibliotek och lässtimulans-delaktighet, förhållningssätt, samarbete
Bokrecensioner » Barnbibliotek och lässtimulans-delaktighet, förhållningssätt, samarbete
|
|
![Barnbibliotek och lässtimulans-delaktighet, förhållningssätt, samarbete](/images/background.gif) |
![Barnbibliotek och lässtimulans-delaktighet, förhållningssätt, samarbete](/images/background.gif) |
|
|
|