Förlagets beskrivning
Hur förbereder man sig inför en mediegranskning? Hur vänder man uppmärksamheten till sin egen fördel?? Och hur rider man ut den med anseendet i behåll?
Mediedrev 2.0 bygger på succén från 2005. Den är helt uppdaterad med nyskrivna exempel.
Boken ger handfasta råd och mängder av praktiska exempel. Dessutom får du en spännande inblick i några av de mest spektakulära mediehändelserna under de senaste åren.
Mediedrev 2.0 riktar sig till kommunikatörer, ledningsgrupper i företag och organisationer, politiker och andra som uppträder i offentligheten.
Författare är Karl-Ola Nilsson, mediekonsult och Fredrik Runsiö, vice vd på Gullers Grupp. De har ett gemensamt förflutet som pressekreterare respektive informationschef på fackförbundet Kommunal.
Några pressröster om första upplagan av Mediedrev:
»Spännande läsning och mycket nyttiga tips och råd«
Stockholms Näring
»Instruktiv för den som vill bygga en mediestrategi«
Tidningen Chef
»Konsekvent inifrån-perspektiv«
Bibliotekstjänst
»Deras verktygslåda stinker«
Gabriel Nyström, Göteborgsposten
Fler böcker av författarna
Liknande böcker
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.
Mediedrev 2.0
Bokrecensioner » Mediedrev 2.0 : handbok i överlevnad
|
|
|
|
|
|
|