Förlagets beskrivning
Marknadsföringscoachen Evakarin Wallin ger i den här boken handfasta råd i hur man får de kunder man behöver och vill ha. Här delar hon också med sig av sina erfarenheter som egenföretagare - från att avskytt att sälja till att tycka att det är roligt.
När marknadsföringen blir enklare, då blir försäljningen roligare och då kommer kunderna, enligt författaren.
Genom övningar i boken får man bl a hjälp med att analysera sin situation som företagare, vilket ger en effektivare marknadsföring.
Här lär du dig också:
- vilka tre byggstenar som är grunden till att göra marknadsföring enklare och försäljning roligare.
- hur du ska tänka för att utforma dessa tre så att de passar dig.
- rätt attityd, det vill säga att få en mer positiv bild av vad sälja egentligen är.
- övningar så att du kan utveckla dig själv.
- vilka tre saker kunden vill ha för att köpa en tjänst.
- hur du lättare får kunder genom att medvetet välja bort de allra flesta.
- hur du ska uttrycka dig så att din blivande kund förstår vad du arbetar du med.
- hur du undviker att motarbeta dig själv.
- hur du ska välja de kunder du verkligen vill arbeta med.
- vad du kan göra för att få kunder att ta kontakt med dig.
Denna e-bok är utskriftsbar
Fler böcker av Evakarin Wallin
Liknande böcker
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.
Enklare marknadsföring ger roligare försäljning
Bokrecensioner » Enklare marknadsföring ger roligare försäljning
|
|
![Enklare marknadsföring ger roligare försäljning](/images/background.gif) |
![Enklare marknadsföring ger roligare försäljning](/images/background.gif) |
|
|
|