Förlagets beskrivning
Med berättelsen som vapen Vi befinner oss i ett kommunikationskrig där alla kämpar mot alla i kampen om människors tid och uppmärksamhet. Vinnare blir den som etablerar historier som andra vill föra vidare. Per Schlingmann förklarar hur det nya kommunikationslandskapet fungerar, och berättar hur du själv kan bli framgångsrik genom att använda dig av nutidens mest effektiva vapen - berättelsen. Per Schlingmann utkom 2014 med Urban express, skriven tillsammans med Kjell A Nordström. Sagt om boken "Allt detta kan låta både bekant och flummigt, men författaren ger faktiskt åtskilliga konkreta råd också. Boken består av tio korta kapitel, vart och ett inlett med ett "case", det vill säga ett exempel på framgångsrik kommunikation." Östra Småland "Som samtidsdokument är boken utmärkt. I en tid när realitystjärnan Kim Kardashian samlar tio gånger fler Instagramföljare än USA:s president Barack Obama, behövs det någon som förklarar varför. Schlingmanns svar är lika enkelt som deprimerande: i dag är berättelsen och dess karaktärer det centrala. Det faktiska innehållet är däremot av underordnad betydelse."Expressen Kultur
Fler böcker av Per Schlingmann
Liknande böcker
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.
Så vinner du kommunikationskrigetSå vinner du kommunikationskriget
Bokrecensioner » Så vinner du kommunikationskrigetSå vinner du kommunikationskriget : med berättelsen som vapen
|
|
![Så vinner du kommunikationskrigetSå vinner du kommunikationskriget : med berättelsen som vapen](/images/background.gif) |
![Så vinner du kommunikationskrigetSå vinner du kommunikationskriget : med berättelsen som vapen](/images/background.gif) |
|
|
|