Förlagets beskrivning
Forskningsrapporter och förnuftet säger samma sak. När du styr ett företag utifrån varumärket blir du mer lönsam. Dessutom ökar tydligheten och kollegorna trivs bättre. Samtidigt nöjer vi oss ofta med att slänga upp värderingarna på stora affischer i fikarummet och visa dem på kickoffen, som om det skulle göra någon skillnad. Fråga farmor lär dig hur du lyckas med varumärkesarbetet på egen hand - från paketeringen till att leva värderingarna och låta dem betyda något på riktigt. Boken är främst skriven för mindre och medelstora organisationer och företag. Joakim Hedström är varumärkesstrateg och författare. Det här är hans elfte bok
Fler böcker av Joakim Hedström
Liknande böcker
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.
Fråga farmor
Bokrecensioner » Fråga farmor - varumärkesarbete i vardagen
|
|
![Fråga farmor - varumärkesarbete i vardagen](/images/background.gif) |
![Fråga farmor - varumärkesarbete i vardagen](/images/background.gif) |
|
|
|