Förlagets beskrivning
Vad är det som angår i princip alla företag och som påverkar både utveckling, tillväxt, resultat, lönsamhet och stämning bland medarbetarna? Kundkommunikationen! Idag när bruset är starkare, utbudet större och tempot högre än någonsin är kommunikationen helt avgörande som konkurrensfaktor. I Sälj med hjärtat - Service med hjärtat finns tips och råd om hur vi kan påverka, övertyga och få fler och nöjdare kunder samtidigt som vi trivs bättre på jobbet och i resten av livet
Fler böcker av författarna
Liknande böcker
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.
Sälj med hjärtat/Service med hjärtat
Bokrecensioner » Sälj med hjärtat/Service med hjärtat
|
|
![Sälj med hjärtat/Service med hjärtat](/images/background.gif) |
![Sälj med hjärtat/Service med hjärtat](/images/background.gif) |
|
|
|