Förlagets beskrivning
KONSTEN ATT ANVÄNDA SOCIALA MEDIER
Att använda sociala medier är en svår konst om du saknar insikt och kunskap, kompass och verktyg.
Men - du måste behärska konsten att använda sociala medier om du vill övertyga andra om en åsikt eller ideologi, sälja en produkt eller tjänst. Eller om du vill skapa buzz - uppmärksamhet och debatt.
Vill du skapa dialog och förståelse, vinna respekt och förtroende, måste du finnas där dina väljare, kunder och medlemmar finns. Och de finns i dag ofta på nätet.
I denna bok guidar vi dig in i de sociala mediernas komplicerade och fascinerande värld. Du får en lektion i hur allt fungerar och hänger samman.
* Vi ritar kartan och utrustar dig med kompass.
* Vi ger dig verktygen du behöver.
* Vi ger dig inspiration och kunskap att använda sociala medier i din värld.
* Vi ger dig inblickar i den digitala framtiden och den värld som väntar.
Häng med, läs boken, delta i diskussionen på bokens blogg - politik20.se
I boken medverkar Brit Stakston (huvudförfattare), Joakim Jardenberg, Erik Laakso, Niclas Strandh, Emma Marie Andersson, Anders Mildner, Martin Lindvall och Lotta Axelsson-Sandin.
I boken berättar också 16 politiker hur de använder sociala medier: Seved Monke, Eva-Lena Jansson, Kent Persson, Gun Svensson, Peter Andersson, Lilith Svensson, Ali Esbati, Mary X Jensen, Johnny Olsson, Maria Ferm, Göran Hägglund, Rossana Dinamarca, Anders Wallner, Annie Johansson, Fredrick Federley och Annika Beijbom
Liknande böcker
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.
Politik 2.0
Bokrecensioner » Politik 2.0 : konsten att använda sociala medier
|
|
|
|
|
|
|