Tips! Jämför butikernas bokpriser och spara pengar!
Bokrecensioner
 
Benchmarking för Bättre Kundservice   

Benchmarking för Bättre Kundservice


Glen Peters

Inbunden. ISL förlag AB 1995-06.
ISBN 9789176980507
Hitta bokens lägsta pris







Liknande böcker

Recensioner

Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!



Recensera boken

Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.

Benchmarking för Bättre Kundservice



Ditt betyg:  1 2 3 4 5

Skriv in en rubrik för din recension (minst 2 ord):



Skriv in din recension i utrymmet nedan (max 1000 ord):



Recensionens språk: 

Ditt namn (Valfritt):



Din e-postadress (visas ej, används endast för verifiering):







Benchmarking för Bättre Kundservice Din recension kommer att visas inom fem till sju arbetsdagar.

Benchmarking för Bättre Kundservice Recensioner som inte följer våra instruktioner kommer inte att visas.







Bokrecensioner » Benchmarking för Bättre Kundservice
Benchmarking för Bättre Kundservice
Benchmarking för Bättre Kundservice
  
Kategorier

Barn & ungdom

Databöcker

Deckare

Ekonomi & affärer

Filosofi & religion

Geografi & geologi

Hem & hushåll

Historia

Hobby & fritid

Kultur

Medicin & hälsa

Naturvetenskap

Psykologi & pedagogik

Samhälle & politik

Skönlitteratur

Språk

Uppslagsverk & ordböcker





Bokrecensioner | Hjälp & support | Om oss


Bokrecensioner Boganmeldelser Bokanmeldelser Kirja-arvostelut Critiques de Livres Buchrezensionen Critica Literaria Book reviews Book reviews Recensioni di Libri Boekrecensies Critica de Libros
Bokrecensioner