Förlagets beskrivning
Hur skapas en dialog som tillfredsställer patientens informationsbehov och befrämjar hans eller hennes delaktighet i den personliga vårdprocessen? Den här boken visar vägen till en fungerande information och dialog i mötet mellan vårdgivare och patient.
Huvuddelen av boken är praktiskt inriktad och i första hand tänkt som en lärobok för sjuksköterskeprogrammet och liknande utbildningar. Boken fungerar också som en praktisk handbok för yrkesverksamma
Fler böcker av författarna
Liknande böcker
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.
Patientkommunikation i praktiken
Bokrecensioner » Patientkommunikation i praktiken : information, dialog, delaktighet
|
|
![Patientkommunikation i praktiken : information, dialog, delaktighet](/images/background.gif) |
![Patientkommunikation i praktiken : information, dialog, delaktighet](/images/background.gif) |
|
|
|