Förlagets beskrivning
Det finns många som tror att en kreativ förpackning av budskap är nyckeln till effektiv kommunikation. Men den tanken ifrågasätts alltmer. Insikten växer om att den som vill förändra attityder och beteenden bör lägga mer möda på att skapa förtroende och relationer, än fila på budskapsformuleringar. Människor påverkar människor är titeln på en nyutkommen svensk bok om personlig påverkan och word-of-mouth, skriven av Göran Thorstenson, delägare i PR- och kommunikationsföretaget Springtime.
Göran Thorstenson visar genom forskningsresultat och företagsexempel hur personlig påverkan kan användas för att lyckas med marknadsföring och kommunikativa utmaningar. Emanuel Rosen, en av världens ledande auktoriteter på området, skriver i sitt förord att Människor påverkar människor är ett viktigt komplement till litteraturen om word-of-mouth.
Göran Thorstenson har lång och bred erfarenhet som rådgivare i PR- och kommunikationsbranschen, och arbetar idag på uppdrag av ledningarna för några av Sveriges största och mest välkända företag och organisationer.
Liknande böcker
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.
Människor påverkar människor
Bokrecensioner » Människor påverkar människor - Om vänner och word-of-mouth i PR och kommunikation
|
|
![Människor påverkar människor - Om vänner och word-of-mouth i PR och kommunikation](/images/background.gif) |
![Människor påverkar människor - Om vänner och word-of-mouth i PR och kommunikation](/images/background.gif) |
|
|
|