Förlagets beskrivning
Boken är en genomgång av olika slags affärsmodeller ur både teoretisk och praktisk synvinkel. Ett antal analysverktyg beskrivs liksom vägledning för granskning av ett företags affärslösningar, med tydliga exempel ur verkligheten.
Läs boken som lärobok, handbok eller nutidshistoria. Boken beskriver de senaste årens förändringar inom ekonomi och samhälle med fokus på områdena:
Affärsutveckling
IT-strategier
Den Nya Ekonomin
Kundrelationer / CRM
Entreprenörskap
Författare är Lars Torsten Eriksson och Pernilla Hultén. Lars Torsten Eriksson, har tidigare givit ut ett antal läro- och handböcker inom ekonomi på Liber Ekonomi och Studentlitteratur. Pernilla Hultén är aktiv med forskningsprojekt inom ekonomi och IT.
Fler böcker av författarna
Liknande böcker
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.
De nya affärsmodellerna
Bokrecensioner » De nya affärsmodellerna : att skapa och utvärdera affärslösningar i informa
|
|
|
|
|
|
|