Förlagets beskrivning
Mediemarknaden har genomgått en genom-gripande omvandling under de senaste decennierna. Teknologisk utveckling har öppnat för nya medieformer och distributions-system och bidragit till mediemarknadens globalisering. I denna bok analyseras hur Stockholms roll som mediecentrum påverkats av denna utveckling och hur företag i Stockholmsregionen kunnat utveckla sina positioner bland annat genom internationella kontaktnät
Fler böcker av Mats Larsson
Liknande böcker
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.
Media, makten och nätverken: Stockholms mediemarknad i förändring
Bokrecensioner » Media, makten och nätverken: Stockholms mediemarknad i förändring
|
|
![Media, makten och nätverken: Stockholms mediemarknad i förändring](/images/background.gif) |
![Media, makten och nätverken: Stockholms mediemarknad i förändring](/images/background.gif) |
|
|
|