Tips! Jämför butikernas bokpriser och spara pengar!
Bokrecensioner
 
Marknadsföring - modeller och principer Övning/Fördjupning   

Marknadsföring - modeller och principer Övning/Fördjupning


Henrik Uggla Per Wildenstam

Häftad. Sanoma Utbildning 2019-05-01.
ISBN 9789152356517
Hitta bokens lägsta pris







Förlagets beskrivning

Övningsboken kan läsas som en förlängning, fördjupning och ett inspirerande komplement till huvudboken Marknadsföring - modeller och principer. Detta är en djupdykning i några av de viktigaste områdena som förenar traditionell och digital marknadsföring. I boken diskuteras och problematiseras begrepp som autenticitet och digital autenticitet, influenserstrategier och influensers som levande varumärken, samt en problematisering hur globala varumärken kan göra misstag lokalt. Författare är Henrik Uggla och Per Wildenstam, båda med lång erfarenhet av undervisning i marknadsföring på bland annat IHM Business School, Stockholms universitet och KTH. Boken är avsedd för grundläggande kurser i marknadsföring på universitet, högskola och YH-utbildningar



Fler böcker av författarna


Liknande böcker


Recensioner

Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!



Recensera boken

Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.

Marknadsföring



Ditt betyg:  1 2 3 4 5

Skriv in en rubrik för din recension (minst 2 ord):



Skriv in din recension i utrymmet nedan (max 1000 ord):



Recensionens språk: 

Ditt namn (Valfritt):



Din e-postadress (visas ej, används endast för verifiering):







Marknadsföring - modeller och principer Övning/Fördjupning Din recension kommer att visas inom fem till sju arbetsdagar.

Marknadsföring - modeller och principer Övning/Fördjupning Recensioner som inte följer våra instruktioner kommer inte att visas.







Bokrecensioner » Marknadsföring - modeller och principer Övning/Fördjupning
Marknadsföring - modeller och principer Övning/Fördjupning
Marknadsföring - modeller och principer Övning/Fördjupning
  
Kategorier

Barn & ungdom

Databöcker

Deckare

Ekonomi & affärer

Filosofi & religion

Geografi & geologi

Hem & hushåll

Historia

Hobby & fritid

Kultur

Medicin & hälsa

Naturvetenskap

Psykologi & pedagogik

Samhälle & politik

Skönlitteratur

Språk

Uppslagsverk & ordböcker





Bokrecensioner | Hjälp & support | Om oss


Bokrecensioner Boganmeldelser Bokanmeldelser Kirja-arvostelut Critiques de Livres Buchrezensionen Critica Literaria Book reviews Book reviews Recensioni di Libri Boekrecensies Critica de Libros
Bokrecensioner