Förlagets beskrivning
Övningsboken kan läsas som en förlängning, fördjupning och ett inspirerande komplement till huvudboken Marknadsföring - modeller och principer. Detta är en djupdykning i några av de viktigaste områdena som förenar traditionell och digital marknadsföring. I boken diskuteras och problematiseras begrepp som autenticitet och digital autenticitet, influenserstrategier och influensers som levande varumärken, samt en problematisering hur globala varumärken kan göra misstag lokalt. Författare är Henrik Uggla och Per Wildenstam, båda med lång erfarenhet av undervisning i marknadsföring på bland annat IHM Business School, Stockholms universitet och KTH. Boken är avsedd för grundläggande kurser i marknadsföring på universitet, högskola och YH-utbildningar
Fler böcker av författarna
Liknande böcker
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.
Marknadsföring
Bokrecensioner » Marknadsföring - modeller och principer Övning/Fördjupning
|
|
![Marknadsföring - modeller och principer Övning/Fördjupning](/images/background.gif) |
![Marknadsföring - modeller och principer Övning/Fördjupning](/images/background.gif) |
|
|
|