Förlagets beskrivning
Hur skapas en spännande och engagerande historieundervisning som samtidigt främjar lärande om demokrati? I boken presenterar Magnus Hermansson Adler en dynamisk och kreativ historieundervisning som bygger på övningar som aktiverar och stimulerar eleverna. Denna historieundervisning innebär att eleverna genom reflektion och diskussion under handledning av läraren kritiskt granskar olika perspektiv på historiska händelser. Priset gäller för varje separat artikel i serien
Fler böcker av Magnus Hermansson Adler
Liknande böcker
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.
Framtidens historia
Bokrecensioner » Framtidens historia
|
|
![Framtidens historia](/images/background.gif) |
![Framtidens historia](/images/background.gif) |
|
|
|