Förlagets beskrivning
Marknadsföring och konkurrens är två huvudområden inom marknadsrätten. De centrala lagarna är marknadsföringslagen och konkurrenslagen, vilka båda kom ut i nya, reviderade versioner 2008. Den här boken ger en lättillgänglig översikt av marknadsrätten. Den riktar sig i första hand till jurist-, ekonomi- och handelsrättsstuderande, men även till studerande inom särskilda utbildningar inom marknadsområdet och alla som i sitt arbete behöver ha aktuella kunskaper om marknadsrättsliga regler. Priset gäller för varje separat artikel i serien
Fler böcker av Stefan Melin
Liknande böcker
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.
Marknadsrätt
Bokrecensioner » Marknadsrätt
|
|
![Marknadsrätt](/images/background.gif) |
![Marknadsrätt](/images/background.gif) |
|
|
|