Förlagets beskrivning
Utgångspunkten för den här boken är att marknader kan liknas vid nätverk, i vilka företag genom marknadsföring skapar och utvecklar bindningar av olika slag till andra företag. Här presenteras autentiska fallbeskrivningar som analyserar och illustrerar marknadsföringens roll i olika situationer. Bl a beskrivs hur man arbetar i nätverk, hur man etablerar sig på en ny marknad, hur man besvarar och utvecklar marknadspositioner och hur man arbetar med systemförsäljning.
Fler böcker av författarna
Liknande böcker
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.
Marknadsföring för konkurrenskraft
Bokrecensioner » Marknadsföring för konkurrenskraft
|
|
![Marknadsföring för konkurrenskraft](/images/background.gif) |
![Marknadsföring för konkurrenskraft](/images/background.gif) |
|
|
|