Tips! Jämför butikernas bokpriser och spara pengar!
Bokrecensioner
 
Business Marketing - Managing Value Creation   

Business Marketing - Managing Value Creation


Daniel Kindström Christian Kowalkowski Anders Parment

Häftad. Studentlitteratur AB 2020-12-09.
ISBN 9789144141633
Hitta bokens lägsta pris







Förlagets beskrivning

Business Marketing delivers comprehensive coverage of the theory and practice needed to understand today"s fast-paced B2B markets and how to act on them. Being able to navigate on contemporary markets and include marketing in firm strategy is becoming a key capability for successful firms. The book reflects the latest trends and issues and incorporates recent research insights on how to manage value creation and build competitive advantage. Key concepts, such as value propositions and customer relationships, are discussed and explored as well as illustrated through a rich set of examples from various industries. Business Marketing provides an excellent guide to B2B marketing for students and practitioners alike. "Being able to develop successful value propositions and customer relationships are key processes in any firm as the ability to continuously create attractive market offerings is crucial for sustaining a competitive advantage and for long-term success in business-to-business markets



Fler böcker av författarna

Liknande böcker

Recensioner

Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!



Recensera boken

Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.

Business Marketing



Ditt betyg:  1 2 3 4 5

Skriv in en rubrik för din recension (minst 2 ord):



Skriv in din recension i utrymmet nedan (max 1000 ord):



Recensionens språk: 

Ditt namn (Valfritt):



Din e-postadress (visas ej, används endast för verifiering):







Business Marketing - Managing Value Creation Din recension kommer att visas inom fem till sju arbetsdagar.

Business Marketing - Managing Value Creation Recensioner som inte följer våra instruktioner kommer inte att visas.







Bokrecensioner » Business Marketing - Managing Value Creation
Business Marketing - Managing Value Creation
Business Marketing - Managing Value Creation
  
Kategorier

Barn & ungdom

Databöcker

Deckare

Ekonomi & affärer

Filosofi & religion

Geografi & geologi

Hem & hushåll

Historia

Hobby & fritid

Kultur

Medicin & hälsa

Naturvetenskap

Psykologi & pedagogik

Samhälle & politik

Skönlitteratur

Språk

Uppslagsverk & ordböcker





Bokrecensioner | Hjälp & support | Om oss


Bokrecensioner Boganmeldelser Bokanmeldelser Kirja-arvostelut Critiques de Livres Buchrezensionen Critica Literaria Book reviews Book reviews Recensioni di Libri Boekrecensies Critica de Libros
Bokrecensioner