Förlagets beskrivning
I boken presenteras den största samling fallstudier över svenska små och mellanstora företag som hittills är gjord. Författarna diskuterar också vad en fallstudie är, hur fallstudier konstrueras och hur de kan användas i undervisning och forskning.
De 20 korta fallstudierna beskriver företag som befinner sig i en situation som går att koppla till något av företagsekonomins delområden (organisation, ledarskap, marknadsföring, ekonomistyrning m.m.
Fler böcker av författarna
Liknande böcker
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.
20 svenska fallstudier för små och medelstora företag
Bokrecensioner » 20 svenska fallstudier för små och medelstora företag : pedagogik och vetenskaplig metod
|
|
![20 svenska fallstudier för små och medelstora företag : pedagogik och vetenskaplig metod](/images/background.gif) |
![20 svenska fallstudier för små och medelstora företag : pedagogik och vetenskaplig metod](/images/background.gif) |
|
|
|