Förlagets beskrivning
Denna bok ger läsaren ingående kunskaper om global affärsverksamhet. Den vänder sig till personer som vill öka sin förståelse för de utmaningar som företagen möter i den allt mer globala marknaden.
"Boken avslutas med 18 sidor checklistor. Varje sida är värd sin vikt i guld för den som överväger en utlandsetablering.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Liknande böcker
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.
Internationell marknadsföring
Bokrecensioner » Internationell marknadsföring : i ett globalt perspektiv
|
|
![Internationell marknadsföring : i ett globalt perspektiv](/images/background.gif) |
![Internationell marknadsföring : i ett globalt perspektiv](/images/background.gif) |
|
|
|