![Statliga myndigheters arbete med innovation, kvalitet och verksamhetsutveckling : en enkätundersökning : sekretariatsrapport](//coverdb.com/reviewSE/w100/e97/9789138237045.jpg) |
|
Statliga myndigheters arbete med innovation, kvalitet och verksamhetsutveckling : en enkätundersökning : sekretariatsrapport
Innovationsrådet
Häftad. Norstedts Juridik AB 2012-03.
ISBN 9789138237045
|
|
|
Hitta bokens lägsta pris
|
Förlagets beskrivning
Hur viktiga är kunderna för myndigheterna?
Redovisar resultaten av en enkät som Innovationsrådet skickade ut till 205 staliga myndigheter hösten 2011.
Enkäten besvarades av 85 procent av myndigheterna. Enkätsvaren har gett upphov till ett antal utmanande frågor och kommentarer, som bl.a. tar upp myndigheternas uppdrag att arbeta utifrån ett medborgar- och företagsperspektiv. En av frågorna lyder:
»Hur ska man tolka att 61 procent av myndigheterna inte tycker att det är relevant för deras verksamhet att arbeta utifrån kundernas* livshändelser när över 70 procent av myndigheterna har allmänheten som målgrupp?»
*Kunder = dem myndigheten är till för (medborgare, brukare, företag, andra myndigheter eller organisationer)
Liknande böcker
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.
Statliga myndigheters arbete med innovation, kvalitet och verksamhetsutveckling
Bokrecensioner » Statliga myndigheters arbete med innovation, kvalitet och verksamhetsutveckling : en enkätundersökning : sekretariatsrapport
|
|
![Statliga myndigheters arbete med innovation, kvalitet och verksamhetsutveckling : en enkätundersökning : sekretariatsrapport](/images/background.gif) |
![Statliga myndigheters arbete med innovation, kvalitet och verksamhetsutveckling : en enkätundersökning : sekretariatsrapport](/images/background.gif) |
|
|
|