Förlagets beskrivning
Hur får man med sig medarbetare i förändringsarbete? Vilka nyckelbeteenden leder till bättre resultat? Hur kan feedback öka prestationer och minska stress? OBM (Organizational Behavior Management) bygger på psykologisk forskning om vad som verkligen påverkar människors beteenden. OBM ger dig kraftfulla verktyg för att bland annat: *Motivera medarbetare *Ökar effektiviteten *Förbättra arbetsklimatet *Utveckla en organisations värdegrund *Förbättra kundbemötandet *Förbättra samarbetet mellan kollegor *Utveckla chefer och ledningsgrupper *Skapa en säker arbetsplats Denna utgåva innehåller kapitlet "Förändringsprocess i fyra steg" ur OBM i praktiken. Kapitlet innehåller en tydlig strategi och arbetsprocess för OBM med målet att utveckla och förändra förutsättningarna i en organisation. OBM i praktiken är skriven för alla som arbetar med verksamhetsutveckling och ledarskap, samt för studerande inom psykologi, ledarskap och organisation. Boken är en fristående fortsättning på Beteendeanalys i organisationer (2010)
Fler böcker av författarna
Liknande böcker
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.
Förändringsprocess i fyra steg
Bokrecensioner » Förändringsprocess i fyra steg : Utdrag ur OBM i praktiken
|
|
![Förändringsprocess i fyra steg : Utdrag ur OBM i praktiken](/images/background.gif) |
![Förändringsprocess i fyra steg : Utdrag ur OBM i praktiken](/images/background.gif) |
|
|
|