Förlagets beskrivning
Det går att analysera en annons – t ex före publiceringen – för att se om den har förutsättningar att nå sitt mål. Den här boken visar hur!
Exemplifierad med massor av annonser visas bl a hur den framgångsrika annonsen skapar visuell dragkraft, väljer ut målgrupp, lovar belöning, backar upp löftet, behandlar läsaren som jämlike, är läsvänlig, ger ett rakt och komplett budskap, bygger upp ett varumärke och ger kostnadseffektivitet.
Den behandlar inte bara direkt säljande annonser utan också s k institutionell annonsering.
Fler böcker av Staffan A. Persson
Liknande böcker
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.
Den framgångsrika annonsen
Bokrecensioner » Den framgångsrika annonsen : 10 principer som gör en annons framgångsrik
|
|
![Den framgångsrika annonsen : 10 principer som gör en annons framgångsrik](/images/background.gif) |
![Den framgångsrika annonsen : 10 principer som gör en annons framgångsrik](/images/background.gif) |
|
|
|