Tips! Jämför butikernas bokpriser och spara pengar!
Bokrecensioner
 
Your Pivotal Role: Frontline Leadership in the Call Center   

Your Pivotal Role: Frontline Leadership in the Call Center


Clifford Hurst

Paperback. ICMI Press 2007-08-31.
ISBN 9781932558111
Hitta bokens lägsta pris







Förlagets beskrivning

Welcome to the world of frontline leadership! It s very different than what you were doing before. For that reason, the skills and attributes that you must bring to the job are very different, too. In this third volume of the Call Center Handbook Series, author Cliff Hurst equips new supervisors, team leaders and senior call center agents for the challenges of a leadership role by explaining: Why leadership is so critical in call centers Theories of Motivation: What makes your people tick? Time management: Where does your time go? How to improve your staff's performance through monitoring and coaching Trends that will influence the way you lead Yours is the pivotal role in the call center's operations. Whether your title is that of supervisor, coach, team leader or manager, your function is one of leadership. The success of your center depends on you. Other books in this series include an introduction to call center concepts and terms, and voice quality and conversational skills



Fler böcker av Clifford Hurst

Liknande böcker

Recensioner

Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!



Recensera boken

Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.

Your Pivotal Role: Frontline Leadership in the Call Center



Ditt betyg:  1 2 3 4 5

Skriv in en rubrik för din recension (minst 2 ord):



Skriv in din recension i utrymmet nedan (max 1000 ord):



Recensionens språk: 

Ditt namn (Valfritt):



Din e-postadress (visas ej, används endast för verifiering):







Your Pivotal Role: Frontline Leadership in the Call Center Din recension kommer att visas inom fem till sju arbetsdagar.

Your Pivotal Role: Frontline Leadership in the Call Center Recensioner som inte följer våra instruktioner kommer inte att visas.







Bokrecensioner » Your Pivotal Role: Frontline Leadership in the Call Center
Your Pivotal Role: Frontline Leadership in the Call Center
Your Pivotal Role: Frontline Leadership in the Call Center
  
Kategorier

Barn & ungdom

Databöcker

Deckare

Ekonomi & affärer

Filosofi & religion

Geografi & geologi

Hem & hushåll

Historia

Hobby & fritid

Kultur

Medicin & hälsa

Naturvetenskap

Psykologi & pedagogik

Samhälle & politik

Skönlitteratur

Språk

Uppslagsverk & ordböcker





Bokrecensioner | Hjälp & support | Om oss


Bokrecensioner Boganmeldelser Bokanmeldelser Kirja-arvostelut Critiques de Livres Buchrezensionen Critica Literaria Book reviews Book reviews Recensioni di Libri Boekrecensies Critica de Libros
Bokrecensioner