Tips! Jämför butikernas bokpriser och spara pengar!
Rethinking Luxury: How to Market Exclusive Products and Services in an Ever-Changing Environment 2017
Fabian Sommerrock
Paperback. LID Publishing 2017-01-12.
ISBN 9781910649978
Hitta bokens lägsta pris
Liknande böcker
Reviewing U.S. capital market structure: promoting competition in a changing trading environment: hearing before the Subcommittee on Capital Markets, ... on Financial Services, U.S. House of Repr
U.S. alternate care respiratory therapy product markets: Rapidly changing environment accelerates demand in alternate care
Product management: Marketing in a changing environment
The Ethics of Mobilities: Rethinking Place, Exclusion, Freedom and Environment
Marketing Telecommunications Services
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken,
skriv en recension
!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll.
Läs våra instruktioner
för mer information.
Rethinking Luxury: How to Market Exclusive Products and Services in an Ever-Changing Environment 2017
Ditt betyg:
Skriv in en rubrik för din recension
(minst 2 ord):
Skriv in din recension i utrymmet nedan
(max 1000 ord):
Recensionens språk:
Svenska
Engelska
Ditt namn
(Valfritt):
Din e-postadress
(visas ej, används
endast
för verifiering):
Din recension kommer att visas inom fem till sju arbetsdagar.
Recensioner som inte följer våra
instruktioner
kommer inte att visas.
Bokrecensioner
»
Rethinking Luxury: How to Market Exclusive Products and Services in an Ever-Changing Environment 2017
Kategorier
Barn & ungdom
Databöcker
Deckare
Ekonomi & affärer
Filosofi & religion
Geografi & geologi
Hem & hushåll
Historia
Hobby & fritid
Kultur
Medicin & hälsa
Naturvetenskap
Psykologi & pedagogik
Samhälle & politik
Skönlitteratur
Språk
Uppslagsverk & ordböcker
Bokrecensioner
|
Hjälp & support
|
Om oss