Tips! Jämför butikernas bokpriser och spara pengar!
Marketing Food to Women: How to Reach the Growing New Women's Food Product and Service Market
About Women Inc
Hardcover. About Women Inc. 1997-01.
ISBN 9781890211059
Hitta bokens lägsta pris
Liknande böcker
Marketing Apparel to Women: How to Reach the Growing New Women's Apparel Market
Food & Beverage Market Place 2010: Equipment, Supplies & Services Product Categories Company Profiles
Food & Beverage Market Place, Volume 2: Equipment, Supplies & Services, Product Categories, Company Profiles
Reaching Women: The Way to Go in Marketing Healthcare Services
Reaching Women: Way to Go in Marketing Health Care Services
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken,
skriv en recension
!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll.
Läs våra instruktioner
för mer information.
Marketing Food to Women: How to Reach the Growing New Women's Food Product and Service Market
Ditt betyg:
Skriv in en rubrik för din recension
(minst 2 ord):
Skriv in din recension i utrymmet nedan
(max 1000 ord):
Recensionens språk:
Svenska
Engelska
Ditt namn
(Valfritt):
Din e-postadress
(visas ej, används
endast
för verifiering):
Din recension kommer att visas inom fem till sju arbetsdagar.
Recensioner som inte följer våra
instruktioner
kommer inte att visas.
Bokrecensioner
»
Marketing Food to Women: How to Reach the Growing New Women's Food Product and Service Market
Kategorier
Barn & ungdom
Databöcker
Deckare
Ekonomi & affärer
Filosofi & religion
Geografi & geologi
Hem & hushåll
Historia
Hobby & fritid
Kultur
Medicin & hälsa
Naturvetenskap
Psykologi & pedagogik
Samhälle & politik
Skönlitteratur
Språk
Uppslagsverk & ordböcker
Bokrecensioner
|
Hjälp & support
|
Om oss