Tips! Jämför butikernas bokpriser och spara pengar!
Advertising Works 15: Proving the Effectiveness of Marketing Communications: Case Studies from the IPA Effectiveness Awards 2006 Open to All (Advertising Works Series)
Hardcover. World Advertising Research Center 2007-01.
ISBN 9781841161938
Hitta bokens lägsta pris
Liknande böcker
Scottish Advertising Works 4: Proving the Effectiveness of Marketing Communication
Advertising Works 17: Proving the Return on Marketing Investment
Proving the Payback on Marketing Investment
Advertising Works 5: Papers from the Ipa Advertising Effectiveness Awards
Effective Television Advertising: A Study of 1000 Commercials
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken,
skriv en recension
!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll.
Läs våra instruktioner
för mer information.
Advertising Works 15: Proving the Effectiveness of Marketing Communications: Case Studies from the IPA Effectiveness Awards 2006 Open to All
Ditt betyg:
Skriv in en rubrik för din recension
(minst 2 ord):
Skriv in din recension i utrymmet nedan
(max 1000 ord):
Recensionens språk:
Svenska
Engelska
Ditt namn
(Valfritt):
Din e-postadress
(visas ej, används
endast
för verifiering):
Din recension kommer att visas inom fem till sju arbetsdagar.
Recensioner som inte följer våra
instruktioner
kommer inte att visas.
Bokrecensioner
»
Advertising Works 15: Proving the Effectiveness of Marketing Communications: Case Studies from the IPA Effectiveness Awards 2006 Open to All (Advertising Works Series)
Kategorier
Barn & ungdom
Databöcker
Deckare
Ekonomi & affärer
Filosofi & religion
Geografi & geologi
Hem & hushåll
Historia
Hobby & fritid
Kultur
Medicin & hälsa
Naturvetenskap
Psykologi & pedagogik
Samhälle & politik
Skönlitteratur
Språk
Uppslagsverk & ordböcker
Bokrecensioner
|
Hjälp & support
|
Om oss