Tips! Jämför butikernas bokpriser och spara pengar!
Bokrecensioner
 
Customer Experience Management in the Caribbean   

Customer Experience Management in the Caribbean


Dr Leslie-Ann Jordan Anne P Crick

Hardback. CABI Publishing 2024-09-02.
ISBN 9781800626775
Hitta bokens lägsta pris







Förlagets beskrivning

Diving into the evolution of Customer Experience this text offers an insightful exploration of the paradigm shift from customer service to Customer Experience (CX) within the Caribbean context. Unv



Liknande böcker

Recensioner

Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!



Recensera boken

Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.

Customer Experience Management in the Caribbean



Ditt betyg:  1 2 3 4 5

Skriv in en rubrik för din recension (minst 2 ord):



Skriv in din recension i utrymmet nedan (max 1000 ord):



Recensionens språk: 

Ditt namn (Valfritt):



Din e-postadress (visas ej, används endast för verifiering):







Customer Experience Management in the Caribbean Din recension kommer att visas inom fem till sju arbetsdagar.

Customer Experience Management in the Caribbean Recensioner som inte följer våra instruktioner kommer inte att visas.







Bokrecensioner » Customer Experience Management in the Caribbean
Customer Experience Management in the Caribbean
Customer Experience Management in the Caribbean
  
Kategorier

Barn & ungdom

Databöcker

Deckare

Ekonomi & affärer

Filosofi & religion

Geografi & geologi

Hem & hushåll

Historia

Hobby & fritid

Kultur

Medicin & hälsa

Naturvetenskap

Psykologi & pedagogik

Samhälle & politik

Skönlitteratur

Språk

Uppslagsverk & ordböcker





Bokrecensioner | Hjälp & support | Om oss


Bokrecensioner Boganmeldelser Bokanmeldelser Kirja-arvostelut Critiques de Livres Buchrezensionen Critica Literaria Book reviews Book reviews Recensioni di Libri Boekrecensies Critica de Libros
Bokrecensioner