Tips! Jämför butikernas bokpriser och spara pengar!
The Complexity Crisis: Why Too Many Products, Markets, and Customers Are Crippling Your Company--And What to Do about It
John L. Mariotti
Digital.
ISBN 9781605508535
Hitta bokens lägsta pris
Fler böcker av John L. Mariotti
Rocketships and Parachutes: 365 Lessons to launch and land your career
Paperback
2018
Roadmap to Profitable Growth
Paperback
2013
Hope Is Not A Strategy: Leadership Lessons from the Obama Presidency
Paperback
2012
The Complexity Crisis: Why to many products, markets, and customers are crippling your company--and what to do about it
Hardcover
2008
The Shape Shifters: Continuous Change for Competitive Advantage
Paperback
2007
Liknande böcker
The Complexity Crisis: Why to many products, markets, and customers are crippling your company--and what to do about it
Paperback
2007
The Chink in Your MBA Armor: What They Didn't Teach You About Customer-Market Efficiency Can Leave Your Company Defenseless
Paperback
2007
Evangelist Marketing: What Apple, Amazon, and Netflix Understand About Their Customers
Paperback
2007
Customer Satisfaction: How to Maximize, Measure, and Market Your Company's "Ultimate Product"
Paperback
2007
Customer Satisfaction: How to Maximize, Measure, and Market Your Company's "Ultimate Product"
Paperback
2007
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken,
skriv en recension
!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll.
Läs våra instruktioner
för mer information.
The Complexity Crisis: Why Too Many Products, Markets, and Customers Are Crippling Your Company--And What to Do about It
Ditt betyg:
Skriv in en rubrik för din recension
(minst 2 ord):
Skriv in din recension i utrymmet nedan
(max 1000 ord):
Recensionens språk:
Svenska
Engelska
Ditt namn
(Valfritt):
Din e-postadress
(visas ej, används
endast
för verifiering):
Din recension kommer att visas inom fem till sju arbetsdagar.
Recensioner som inte följer våra
instruktioner
kommer inte att visas.
Bokrecensioner
»
The Complexity Crisis: Why Too Many Products, Markets, and Customers Are Crippling Your Company--And What to Do about It
Kategorier
Barn & ungdom
Databöcker
Deckare
Ekonomi & affärer
Filosofi & religion
Geografi & geologi
Hem & hushåll
Historia
Hobby & fritid
Kultur
Medicin & hälsa
Naturvetenskap
Psykologi & pedagogik
Samhälle & politik
Skönlitteratur
Språk
Uppslagsverk & ordböcker
Bokrecensioner
|
Hjälp & support
|
Om oss