Tips! Jämför butikernas bokpriser och spara pengar!
Bokrecensioner
 
Harvard Business Review on Customer Relationship Management   

Harvard Business Review on Customer Relationship Management


C. K. Prahalad

Paperback. Harvard Business Pre 2002-01-15.
ISBN 9781578516995
Hitta bokens lägsta pris







Förlagets beskrivning

The Harvard Business Review Paperback Series is designed to bring today's managers and professionals the fundamental information they need to stay competitive in a fast-moving world. From the preeminent thinkers whose work has defined an entire field to the rising stars who will redefine the way we think about business, here are the leading minds and landmark ideas that have established the Harvard Business Review as required reading for ambitious businesspeople in organizations around the globe.

This collection of cutting-edge articles will help organizations understand how to build customer loyalty through unique relationship-building strategies such as partnerships, branding, and superlative customer service



Fler böcker av C. K. Prahalad

Liknande böcker

Recensioner

Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!



Recensera boken

Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.

Harvard Business Review on Customer Relationship Management



Ditt betyg:  1 2 3 4 5

Skriv in en rubrik för din recension (minst 2 ord):



Skriv in din recension i utrymmet nedan (max 1000 ord):



Recensionens språk: 

Ditt namn (Valfritt):



Din e-postadress (visas ej, används endast för verifiering):







Harvard Business Review on Customer Relationship Management Din recension kommer att visas inom fem till sju arbetsdagar.

Harvard Business Review on Customer Relationship Management Recensioner som inte följer våra instruktioner kommer inte att visas.







Bokrecensioner » Harvard Business Review on Customer Relationship Management
Harvard Business Review on Customer Relationship Management
Harvard Business Review on Customer Relationship Management
  
Kategorier

Barn & ungdom

Databöcker

Deckare

Ekonomi & affärer

Filosofi & religion

Geografi & geologi

Hem & hushåll

Historia

Hobby & fritid

Kultur

Medicin & hälsa

Naturvetenskap

Psykologi & pedagogik

Samhälle & politik

Skönlitteratur

Språk

Uppslagsverk & ordböcker





Bokrecensioner | Hjälp & support | Om oss


Bokrecensioner Boganmeldelser Bokanmeldelser Kirja-arvostelut Critiques de Livres Buchrezensionen Critica Literaria Book reviews Book reviews Recensioni di Libri Boekrecensies Critica de Libros
Bokrecensioner