Tips! Jämför butikernas bokpriser och spara pengar!
The Manufacturer's Guide to Business Marketing: How Small and Mid-Size Companies Can Increase Profits With Limited Resources
Michael P. Collins
Hardcover. Irwin Professional Pub 1994-10-01.
ISBN 9781556238376
Hitta bokens lägsta pris
Fler böcker av Michael P. Collins
Santa Speaks Display: The Wit and Wisdom of Santas Across the Nation
Hardcover
1995
Prestressed Concrete Basics
Hardcover
1994
Prestressed Concrete Structures/Book and Disk
Hardcover
1991
International Corporate Taxation, Including Supplement
Hardcover
1980
Liknande böcker
The Small Business Handbook for Effective Marketing: 7 Killer Strategies to Increase Your Companies Profits Fast
Hardcover
1980
Marketing Strategy for Small- to Medium-Sized Manufacturers: A Practical Guide for Generating Growth, Profit, and Sales
Hardcover
1980
Getting More Business: Use Proven Marketing Techniques to Increase Your Sales and Profits
Hardcover
1980
The Scientific Marketing Codex: The Business Owners Manual For Increasing Company Profits Without Expensive Strategies
Hardcover
1980
51 Powerful Small Business Marketing Strategies: Proven Methods to Crush Competition and Increase Profits
Hardcover
1980
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken,
skriv en recension
!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll.
Läs våra instruktioner
för mer information.
The Manufacturer's Guide to Business Marketing: How Small and Mid-Size Companies Can Increase Profits With Limited Resources
Ditt betyg:
Skriv in en rubrik för din recension
(minst 2 ord):
Skriv in din recension i utrymmet nedan
(max 1000 ord):
Recensionens språk:
Svenska
Engelska
Ditt namn
(Valfritt):
Din e-postadress
(visas ej, används
endast
för verifiering):
Din recension kommer att visas inom fem till sju arbetsdagar.
Recensioner som inte följer våra
instruktioner
kommer inte att visas.
Bokrecensioner
»
The Manufacturer's Guide to Business Marketing: How Small and Mid-Size Companies Can Increase Profits With Limited Resources
Kategorier
Barn & ungdom
Databöcker
Deckare
Ekonomi & affärer
Filosofi & religion
Geografi & geologi
Hem & hushåll
Historia
Hobby & fritid
Kultur
Medicin & hälsa
Naturvetenskap
Psykologi & pedagogik
Samhälle & politik
Skönlitteratur
Språk
Uppslagsverk & ordböcker
Bokrecensioner
|
Hjälp & support
|
Om oss