Tips! Jämför butikernas bokpriser och spara pengar!
Bokrecensioner
 
A Social Theory for Music Education. Symbolic Interactionism in Music Learning and Teaching   

A Social Theory for Music Education. Symbolic Interactionism in Music Learning and Teaching


Hildegard C. Froehlich

Hardcover. Edwin Mellen Pr 2015-04-15.
ISBN 9781495503023
Hitta bokens lägsta pris







Förlagets beskrivning

This book employs the lens of interactionism to explore and explain the field of music education as an empowering area of professional pursuit. Personal vignettes, stories by others, and relevant scholarly literature from several fields are used to demonstrate how awareness of the symbolizing power behind communicative acts of teaching, learning, performing, writing, conducting research (or doing all of the above) can turn interactions that may be perceived as communicative barriers into opportunities for pro-active discourse



Fler böcker av Hildegard C. Froehlich

Liknande böcker

Recensioner

Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!



Recensera boken

Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.

A Social Theory for Music Education. Symbolic Interactionism in Music Learning and Teaching



Ditt betyg:  1 2 3 4 5

Skriv in en rubrik för din recension (minst 2 ord):



Skriv in din recension i utrymmet nedan (max 1000 ord):



Recensionens språk: 

Ditt namn (Valfritt):



Din e-postadress (visas ej, används endast för verifiering):







A Social Theory for Music Education. Symbolic Interactionism in Music Learning and Teaching Din recension kommer att visas inom fem till sju arbetsdagar.

A Social Theory for Music Education. Symbolic Interactionism in Music Learning and Teaching Recensioner som inte följer våra instruktioner kommer inte att visas.







Bokrecensioner » A Social Theory for Music Education. Symbolic Interactionism in Music Learning and Teaching
A Social Theory for Music Education. Symbolic Interactionism in Music Learning and Teaching
A Social Theory for Music Education. Symbolic Interactionism in Music Learning and Teaching
  
Kategorier

Barn & ungdom

Databöcker

Deckare

Ekonomi & affärer

Filosofi & religion

Geografi & geologi

Hem & hushåll

Historia

Hobby & fritid

Kultur

Medicin & hälsa

Naturvetenskap

Psykologi & pedagogik

Samhälle & politik

Skönlitteratur

Språk

Uppslagsverk & ordböcker





Bokrecensioner | Hjälp & support | Om oss


Bokrecensioner Boganmeldelser Bokanmeldelser Kirja-arvostelut Critiques de Livres Buchrezensionen Critica Literaria Book reviews Book reviews Recensioni di Libri Boekrecensies Critica de Libros
Bokrecensioner