Tips! Jämför butikernas bokpriser och spara pengar!
Brand Opening: Using open-source collaboration principles to create BIG ideas for brands and beyond
John Palumbo
Paperback. Createspace Independent Publishing Platform 2012-07-01.
ISBN 9781475213133
Hitta bokens lägsta pris
Liknande böcker
Beyond Branding: How Savvy Marketers Build Brand Equity to Create Products and Open New Markets
Practical Guide to the Open Brand
Collaboration Is King: How Game-Changers Create Marketing Partnerships That Build Brands and Grow Businesses
SOCIAL MEDIA MARKETING TIPS 2019 Build Your Brand And Become An Expert In Digital Networking & Personal Branding, Create Your Business With Facebook, Instagram, Youtube And Twitter Using Effectiv
Creating Brand Meaning: How to use Brand Vision Archetypes
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken,
skriv en recension
!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll.
Läs våra instruktioner
för mer information.
Brand Opening: Using open-source collaboration principles to create BIG ideas for brands and beyond
Ditt betyg:
Skriv in en rubrik för din recension
(minst 2 ord):
Skriv in din recension i utrymmet nedan
(max 1000 ord):
Recensionens språk:
Svenska
Engelska
Ditt namn
(Valfritt):
Din e-postadress
(visas ej, används
endast
för verifiering):
Din recension kommer att visas inom fem till sju arbetsdagar.
Recensioner som inte följer våra
instruktioner
kommer inte att visas.
Bokrecensioner
»
Brand Opening: Using open-source collaboration principles to create BIG ideas for brands and beyond
Kategorier
Barn & ungdom
Databöcker
Deckare
Ekonomi & affärer
Filosofi & religion
Geografi & geologi
Hem & hushåll
Historia
Hobby & fritid
Kultur
Medicin & hälsa
Naturvetenskap
Psykologi & pedagogik
Samhälle & politik
Skönlitteratur
Språk
Uppslagsverk & ordböcker
Bokrecensioner
|
Hjälp & support
|
Om oss