|
|
Studyguide for Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications by Donald E. Baack, ISBN 9780136104063 (Cram101 Textbook Outlines)
Cram101 Textbook Reviews
Paperback. Cram101 2010-12-10.
ISBN 9781428884472
|
|
|
Hitta bokens lägsta pris
|
Förlagets beskrivning
Never HIGHLIGHT a Book Again! Virtually all testable terms, concepts, persons, places, and events are included. Cram101 Textbook Outlines gives all of the outlines, highlights, notes for your textbook with optional online practice tests. Only Cram101 Outlines are Textbook Specific. Cram101 is NOT the Textbook. Accompanys: 9780136104063
Fler böcker av Cram101 Textbook Reviews
Liknande böcker
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.
Studyguide for Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications by Donald E. Baack, ISBN 9780136104063
Bokrecensioner » Studyguide for Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications by Donald E. Baack, ISBN 9780136104063 (Cram101 Textbook Outlines)
|
|
|
|
|
|
|