Tips! Jämför butikernas bokpriser och spara pengar!
Bokrecensioner
 
Assessing Marketing Strategy Performance (Marketing Science Institute (MSI))   

Assessing Marketing Strategy Performance (Marketing Science Institute (MSI))


Christine Moorman and Donald R. Lehmann eds

Paperback. Marketing Science Institute 2004-08-01.
ISBN 9780965711449
Hitta bokens lägsta pris







Förlagets beskrivning

Authored by leading marketing scholars, the book addresses questions of critical enduring importance to marketing: Does marketing influence firm value or firm performance? Does marketing contribute to the development and maintenance of intangible assets such as consumers, brands, and knowledge? How can marketing contribute to greater firm efficiency? Can a firm's marketing capabilities become a source of value?

Offering a diverse set of approaches from stock response modeling to historical analysis, Assessing Marketing Strategy Performance aims to foster new and more effective thinking about the value of marketing and the productivity of marketing investments. It will be an invaluable resource to those seeking to better understand marketing's role in the firm



Liknande böcker

Recensioner

Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!



Recensera boken

Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.

Assessing Marketing Strategy Performance



Ditt betyg:  1 2 3 4 5

Skriv in en rubrik för din recension (minst 2 ord):



Skriv in din recension i utrymmet nedan (max 1000 ord):



Recensionens språk: 

Ditt namn (Valfritt):



Din e-postadress (visas ej, används endast för verifiering):







Assessing Marketing Strategy Performance (Marketing Science Institute (MSI)) Din recension kommer att visas inom fem till sju arbetsdagar.

Assessing Marketing Strategy Performance (Marketing Science Institute (MSI)) Recensioner som inte följer våra instruktioner kommer inte att visas.







Bokrecensioner » Assessing Marketing Strategy Performance (Marketing Science Institute (MSI))
Assessing Marketing Strategy Performance (Marketing Science Institute (MSI))
Assessing Marketing Strategy Performance (Marketing Science Institute (MSI))
  
Kategorier

Barn & ungdom

Databöcker

Deckare

Ekonomi & affärer

Filosofi & religion

Geografi & geologi

Hem & hushåll

Historia

Hobby & fritid

Kultur

Medicin & hälsa

Naturvetenskap

Psykologi & pedagogik

Samhälle & politik

Skönlitteratur

Språk

Uppslagsverk & ordböcker





Bokrecensioner | Hjälp & support | Om oss


Bokrecensioner Boganmeldelser Bokanmeldelser Kirja-arvostelut Critiques de Livres Buchrezensionen Critica Literaria Book reviews Book reviews Recensioni di Libri Boekrecensies Critica de Libros
Bokrecensioner