Tips! Jämför butikernas bokpriser och spara pengar!
Bokrecensioner
 
Best Practice Guide for Customer Service Managers: An Activity-based Workbook for Leaders of Teams That Strive for Service Excellence (Customer Service Best Practice Guides)   

Best Practice Guide for Customer Service Managers: An Activity-based Workbook for Leaders of Teams That Strive for Service Excellence (Customer Service Best Practice Guides)


Trevor G. Arden

Paperback. Customer 1st International 2009-03-01.
ISBN 9780954874421
Hitta bokens lägsta pris







Liknande böcker

Recensioner

Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!



Recensera boken

Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.

Best Practice Guide for Customer Service Managers: An Activity-based Workbook for Leaders of Teams That Strive for Service Excellence



Ditt betyg:  1 2 3 4 5

Skriv in en rubrik för din recension (minst 2 ord):



Skriv in din recension i utrymmet nedan (max 1000 ord):



Recensionens språk: 

Ditt namn (Valfritt):



Din e-postadress (visas ej, används endast för verifiering):







Best Practice Guide for Customer Service Managers: An Activity-based Workbook for Leaders of Teams That Strive for Service Excellence (Customer Service Best Practice Guides) Din recension kommer att visas inom fem till sju arbetsdagar.

Best Practice Guide for Customer Service Managers: An Activity-based Workbook for Leaders of Teams That Strive for Service Excellence (Customer Service Best Practice Guides) Recensioner som inte följer våra instruktioner kommer inte att visas.







Bokrecensioner » Best Practice Guide for Customer Service Managers: An Activity-based Workbook for Leaders of Teams That Strive for Service Excellence (Customer Service Best Practice Guides)
Best Practice Guide for Customer Service Managers: An Activity-based Workbook for Leaders of Teams That Strive for Service Excellence (Customer Service Best Practice Guides)
Best Practice Guide for Customer Service Managers: An Activity-based Workbook for Leaders of Teams That Strive for Service Excellence (Customer Service Best Practice Guides)
  
Kategorier

Barn & ungdom

Databöcker

Deckare

Ekonomi & affärer

Filosofi & religion

Geografi & geologi

Hem & hushåll

Historia

Hobby & fritid

Kultur

Medicin & hälsa

Naturvetenskap

Psykologi & pedagogik

Samhälle & politik

Skönlitteratur

Språk

Uppslagsverk & ordböcker





Bokrecensioner | Hjälp & support | Om oss


Bokrecensioner Boganmeldelser Bokanmeldelser Kirja-arvostelut Critiques de Livres Buchrezensionen Critica Literaria Book reviews Book reviews Recensioni di Libri Boekrecensies Critica de Libros
Bokrecensioner