Tips! Jämför butikernas bokpriser och spara pengar!
Marketing Health Care to Women: Meeting New Demands for Products and Services
Patricia Braus
Hardcover. Intertec Pub Group 1996-08-22.
ISBN 9780936889405
Hitta bokens lägsta pris
Liknande böcker
The Adaption of Health Care Services to the Demand for Health Care and Health Care Services of People in Marginal Situations
Reaching Women: Way to Go in Marketing Health Care Services
Factors Affecting Demand for Primary Health Care Servces by Residents in Nursing Homes and Residential Care Homes
U.S. alternate care respiratory therapy product markets: Rapidly changing environment accelerates demand in alternate care
Going for green: Meeting foreign demand for environmentally preferable products and services through federal procurement
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken,
skriv en recension
!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll.
Läs våra instruktioner
för mer information.
Marketing Health Care to Women: Meeting New Demands for Products and Services
Ditt betyg:
Skriv in en rubrik för din recension
(minst 2 ord):
Skriv in din recension i utrymmet nedan
(max 1000 ord):
Recensionens språk:
Svenska
Engelska
Ditt namn
(Valfritt):
Din e-postadress
(visas ej, används
endast
för verifiering):
Din recension kommer att visas inom fem till sju arbetsdagar.
Recensioner som inte följer våra
instruktioner
kommer inte att visas.
Bokrecensioner
»
Marketing Health Care to Women: Meeting New Demands for Products and Services
Kategorier
Barn & ungdom
Databöcker
Deckare
Ekonomi & affärer
Filosofi & religion
Geografi & geologi
Hem & hushåll
Historia
Hobby & fritid
Kultur
Medicin & hälsa
Naturvetenskap
Psykologi & pedagogik
Samhälle & politik
Skönlitteratur
Språk
Uppslagsverk & ordböcker
Bokrecensioner
|
Hjälp & support
|
Om oss